Чи необхідно реєструвати обліковий запис для покупки товару?

Коротка відповідь - ні. Проте ми все ж таки рекомендуємо Вам зробити це. Це дозволить вам простіше робити наступні речі:

  • - відслідковувати статус вашого замовлення
  • - вносити зміни в ваше замовлення або відміняти його
  • - бачити історію ваших замовленнь, робити повторне замовлення, а також приймати участь у програмі лояльності
Які служби доставки ви використовуєте?

На даний момент ми користуємося послугами компаній Нова Пошта та УкрПошта.

  • - ми використовуємо зареєстровану доставку, що гарантує цілісність вашої посилки
  • - ми відправляємо вам трекінг-номер в листі про доставку і ви маєте можливість відслідковувати відправлення на сайті служби доставки
  • - для замовлень понад 500 гривень ми пропонуємо безкоштовну доставку до відділення Нової Пошти
Скільки часу займає доставка?

Переважно ми відправляємо замовлення в день оформлення замовлення.

  • - замовлення між обласними центрами - 1-2 дні
  • - райцентри, села і селища міського типа - 3-4 дні
  • - доставка проводиться по всій території України, за винятком тимчасово окупованих територій
Чи існує у вас програма лояльності?

На даний момент ми в стані розробки індивідуальної накопичувальної системи.

  • - для цього ми радимо вам створити обліковий запис, щоб вся ваша історія покупок була збережена
  • - ми стараємося тримати найнижчі ціни на ринку, не ідучи при цьому на компроміс з якістю
  • - ми періодично проводимо акції та розіграші на нашому сайті та в соціальних мережах, для цього радимо вам підписатися на нашу розсилку новин
Чи можна повернути або обміняти придбані товари?

Так. Ви можете повернути нам непошкоджену упаковку лінз протягом 14 днів і отримати назад гроші, або обміняти ваш товар на інший.

To Top